Welcome to alipchumilsgt blog!!

Blog yang menarik dan berinformasi, disertai dengan cerita² peribadinya yang cute dan agak menarik. Sila lah tambah jadi rakan!! atau hanya mengikuti ^_^

Hugs :D

Tuesday, August 16, 2011

Majlis Berbuka Puasa SMSS 0206 13 Ogos 2011

Pada hari sabtu bersamaan dengan 13 Ogos 2011 telah dijalankan majlis berbuka puasa bersama rakan2 sekola smss dlu. pny la rancak tp beberapa org jek yg dpt dtg sbb yg laen cm bz, jauh la, n ade jgk la sengaja tanak dtg. mungkin tak menarik kot. and nilah 1st time aku dpt dtg ke majlis dorunk ni setelah beberapa majlis reunion dorunk buat aku asek tak dpt dtg jek.blaja jauh sgt kan, dorunk buat time aku sdg exam plak tu. haish.

Tanpa berceloteh pjg, b4 aku dtg ke skola yg pada mulanya mmg diset utk dimulakan majlis tu pd pukul 18-00, tp aku dtg lewat 30mins. tp rmai gak yg tak dtg lgi time tu. aku actually dr tempat yun keje kt central market. shopping la sket kt sane. then baru la aku bertolak ke skola. time tu kt kl hujan woo. naseb baek mula2 tak lebat sgt. Nak dibuat cerita sket, aku naek bas utk ke kl dr seremban. tiket free woo sbb xde makcik or brader yg jage pintu bas tu.huahua aku igtkan ade konduktor ke hape dlm bas tu rupenye smpi kl takde org dtg kutip wang
pon. so kire rezeki di bulan puasa la tu.haha

Pkul 18-30 aku smpi la skola kesayangan tu. syg la jgk sket. aku dr central market (cm) nk ke skola tu naek ktm smpilah salak selatan. dgn sardinnye, ekon tak berfungsi. fuhh.. nseb baek dkt jek. then kt salak selatan tu aku pon dijemputlah oleh qiah smpi skolah.haha jimat taxi pny pasal. klaka pon ade pompuan ni bwak kete.lol then smpi skola aku pon mulakan aktiviti bersama-sama rakanku. celoteh sane, ngumpat sini, cerita situ.. mcm2 la. plg cantek time tu (cantek la kot, bajet2 pon tape) ni dia..

Itu diaA.haha ade la beberapa foto i jugak.. ni sesi after makan2 minum2 pny..


Ade la lgi beberapa gmbar, malas nak upload.huahua internet malaysia plg laju pon still xselaju kt siam kan.so, maaf la yea. :D

Lepas makan, sesi bergmbar, sesi bergosip, aku pon pulanglah ke rumah ke seremban, time tu aku dpt free gak sbb Faiz Duani rajen nak anta aku smpi semban kan.haha terima kaseh la kt die.hee wokey, udah lewat malam, patut mengundur diri.. selamat bergosip! :D




No comments:

Post a Comment